3 способи, якими 5G підвищить безпеку автомобілів

25 червня 2020 р. 5 хвилин читання Дані< /span> заповнювач мініатюри авторазаповнювач мініатюри автора 3 способи, якими 5G підвищить безпеку автомобілів3 способи, якими 5G підвищить безпеку автомобілів

У міру поширення 5G по всьому світу він запропонує нове покоління мобільних підключень, що ґрунтується на значному збільшенні швидкості та низької затримки. Це також відкриє можливості для нових мобільних, ігрових, медичних, периферійних та промислових програм – з великим ажіотажем та очікуваннями. Хоча ми схильні пов'язувати вплив 5G з нашими особистими пристроями, такими як телефони та планшети, однією з областей, де ми, ймовірно, побачимо найбільший вплив, буде автомобілебудування.

У міру того, як транспорт рухається до автономних транспортних засобів (ми ще не досягли цього, але ми наближаємося), підключені автомобілі починають все більше і більше бути схожим на невеликий центр обробки даних. Ці центри даних будуть постійно передавати та отримувати різні види даних через мережу 5G, основною метою яких є автомобільна безпека. Ось три приклади:

>1. Карти наступного покоління

Ми вже звикли до того, що наші карти оновлюються з урахуванням умов дорожнього руху в реальному часі, але карти розвиватимуться, щоб поглинати та надавати набагато більше інформації в режимі реального часу. У найближчому майбутньому транспортні засоби будуть оснащені безліччю датчиків та камер, і вони постійно спостерігатимуть за дорогим та навколишнім середовищем. Коли автомобіль розпізнає щось нове в навколишньому середовищі, наприклад, нові дороги, будівництво, зміна кількості смуг або розташування смуг, він відправляє цю інформацію в хмару. Там буде оновлюватися центральна база даних, і інформація передаватиметься іншим транспортним засобам і, можливо, іншим учасникам дорожньої мережі (наприклад, пішоходам та придорожній інфраструктурі) практично в реальному часі.

2. Оповіщення C-V2X

Зв'язок V2X (автомобіль з усім) – це технологія, яка дозволяє автомобілям взаємодіяти з різними частинами дорожньої системи, які можуть вплинути на транспортний засіб та навпаки. Сюди входять транспортні засоби, інфраструктура та пішоходи.

Доки інфраструктури 5G не отримають достатнього покриття і не будуть перевірені на відповідність автомобільним стандартам, V2X буде розгорнутий як DSRC (виділений зв'язок ближнього радіусу дії). DSRC дозволяє транспортним засобам зв'язуватися з низькою затримкою (<100 мс) безпосередньо з іншими транспортними засобами або придорожніми об'єктами (RSU) з дальністю дії до 300 м. Хоча це вже величезна еволюція порівняно з тим, де ми знаходимося сьогодні, з 5G ми побачимо C-V2X (Cellular V2X), який виведе це на новий рівень.

Технологія 5G дозволить автомобілям використовувати прямий інтерфейс PC5 (де пристрій може зв'язуватися з іншим пристроєм прямого каналу), а також мережевий інтерфейс Uu, який використовує вишки стільникового зв'язку для мережі радіодоступу. Ми побачимо ще нижчу затримку з 5G, можливість зв'язку на відстані до 600 м для прямого зв'язку PC5 та до 2 км з Uu. Це означає, що V2X зможе включати в поле зору автомобіля набагато більше частин, що рухаються, і мати більше часу (за рахунок більшої відстані) для реагування на майбутні дорожні умови, такі як аварії, перекриття смуг, зледенілі або мокрі дороги і сміття.

Автомобільна безпека 5G

Крім того, інтерфейс PC5 також дозволяє автомобілю не тільки зв'язуватися з іншими автомобілями та RSU, але також потенційно може спілкуватися з пішоходами та велосипедистами через їхні мобільні телефони та, можливо, інші пристрої. Чому це важливо? Це могло б запобігти нещасним випадкам, що виникають внаслідок сліпих поворотів або виходу людей на вулицю між автомобілями. І транспортний засіб, і пішохід/велосипедист будуть повідомлені та зможуть вжити відповідних дій.

3. Оновлення програмного забезпечення та послуги

Третя функція безпеки, яка буде покращена завдяки 5G, – це оновлення програмного забезпечення бездротової мережі (OTA). Хоча на деяких автомобілях вона вже існує сьогодні, у майбутньому вона стане стандартною для всіх автомобілів. Коли ми дивимося на автомобілі майбутнього, кількість і типи додатків, датчиків та камер продовжуватимуть зростати, і всі вони покладатимуться на взаємозалежні сервіси. Всі ці програми необхідно регулярно підтримувати та оновлювати.

Алгоритми, що лежать в основі автономних та розумних транспортних засобів, продовжуватимуть навчатися та вдосконалюватися в міру збору даних та передачі їх у хмарні центри обробки даних для аналізу. У міру того, як ці програмні елементи стануть розумнішими, вони оновлюватимуться і передаватимуться через 5G через модуль OTA транспортних засобів як частину телематичного шлюзу. Оновлення такого типу стануть такими ж поширеними і, ймовірно, такими ж частими, як ми звикли до оновлення для наших смартфонів.

Підвищення автомобільної безпеки за допомогою сховища

Яку роль у всьому цьому відіграє зберігання даних? По-перше, карти, ключі безпеки V2X, прикладне програмне забезпечення, реєстрація даних, OTA-буферизація та мільйони рядків програмного коду, які вже існують у транспортних засобах, зберігаються та зберігатимуться в автомобілі на пристроях на базі флеш-пам'яті NAND.

Оскільки автомобілі стають більш насиченими даними, нам необхідно забезпечити оптимальну і надійну передачу даних між різними автомобільними системами в будь-який час. Ось чому ми зосереджені на розвитку систем зберігання даних та функцій на базі NAND для подальшого усунення вузьких місць у продуктивності, збільшення ємності для обробки більшої кількості вбудованих даних та забезпечення більш високої надійності в автомобільних сценаріях використання (наприклад, вібрація, спека, холодна погода тощо) . д.). .

Оскільки V2X виходить далеко за межі транспортних засобів, сховище також матиме життєво важливе значення в RSU, пристроях розумного міста, таких як світлофори, а також у периферійних та хмарних центрах обробки даних, які збирають та обробляють цю екосистему даних. Але як усі ці частини працюють разом? Минулого місяця приєднався до Консорціуму автомобільних периферійних обчислень (AECC), щоб разом із операторами мобільних мереж, виробниками автомобілів та лідерами у зв'язку допомогти створити відкриту розподілену обчислювальну інфраструктуру для підключених транспортних засобів.

А 5G дозволить передавати величезні обсяги автомобільних даних. швидко і з низькою затримкою, наше завдання — створити оптимальну основу для збору, збереження, доступу та перетворення даних, щоб водії та пасажири були у більшій безпеці на дорозі.

Вебінар: Проектування систем зберігання даних для підключених та автономних автомобілів

Розуміння правильного рішення для зберігання даних є ключем до створення підключених та автономних автомобілів сьогодні та завтра. Історії по темі

jpg” decoding=”async” class=”” alt=”Net-Zero Supply Chain  ” />Нульовий ланцюжок поставок   Дані

Нульовий ланцюжок поставок  

3 жовтня 2023 р. • Читання: 6 хв автомобілів, , , , ,

close