Авіакомпанії США попереджають, що C-Band 5G може спричинити «катастрофічні збої»
Ігор Боніфачич
Ігор Боніфачіч- Обами залишають Spotify заради Audible
- Повідомляється, що материнська компанія Jeep Stellantis визнає себе винною у шахрайстві з викидами
Авіакомпанія стверджує, що у середу може статися «катастрофічна» подія, коли AT&T та Verizon активують свої нові мережі C-Band 5G. У листі, отриманому Reuters, керівники кількох відомих пасажирських та вантажних авіакомпаній, включаючи Delta, United та Southwest, попереджають, що перешкоди від вишок стільникового зв'язку 5G можуть вплинути на чутливе безпекове обладнання в їхніх літаках.
“Якщо нашим основним вузлам не буде дозволено літати, переважна більшість подорожуючих та судноплавних пасажирів по суті буде зупинено”, – заявили в компанії. йдеться у листі, який був направлений головам Економічної ради Білого дому, Федерального управління цивільної авіації та Федеральної комісії зі зв'язку, а також міністру транспорту Піту Буттіджічу. «Необхідне негайне втручання, щоб уникнути значних порушень у роботі авіапасажирів, вантажовідправників, ланцюжка постачання та доставки необхідних медичних товарів».
Авіакомпанії зажадали, щоб AT&T та Verizon не пропонували послуги 5G у радіусі 2 миль від деяких із найбільш завантажених та життєво важливих аеропортів країни. Вони також закликають федеральний уряд забезпечити «розгортання 5G, за винятком випадків, коли вежі розташовані надто близько до злітно-посадкових смуг аеропорту, поки ФАУ не визначить, як це можна безпечно здійснити без катастрофічних збоїв». 7 січня агентство встановило буферні зони 5G у 50 аеропортах.
Цей лист є останньою подією в обміні думками між авіакомпаніями та бездротовою індустрією, що триває. На початку 2021 року AT&T, T-Mobile та Verizon витратили майже 80 мільярдів доларів на забезпечення перепрофільованого спектру C-діапазону, який FCC виставила на аукціон. У листопаді AT&T та Verizon домовилися відкласти розгортання C-діапазону до 5 січня, щоб допомогти ФАУ вирішити будь-які проблеми, пов'язані з перешкодами. Пізніше вони запропонували обмежити вихідну потужність вишок стільникового зв'язку поблизу аеропортів і погодилися на додаткову двотижневу відстрочку 4 січня.
Примітка редактора: Спочатку ця стаття з'явилася на Engadget.