4 способи, якими 5G може радикально змінити те, як ми споживаємо контент
12 травня 2020 р. 5 хвилин читання Дані< /span> Можливо, ви вже знайомі з одним популярним застосуванням віртуальної реальності (VR) у VR-іграх. Однією з основних проблем із цією технологією є прив'язка. Історично VR-гарнітури фізично підключалися до потужного смартфону або ПК, щоб повністю відтворювати відеоігри з мінімальною затримкою. Це був єдиний спосіб задовольнити потреби відеоігор віртуальної реальності в обробці та зберіганні даних. Аналогічно, окуляри доповненої реальності (AR), які створюють шари цифрової інформації поверх об'єктів реального світу для створення захоплюючого та захоплюючого досвіду, потребують більш повсюдного підключення, яке забезпечує високу продуктивність, надійність та можливості хмарних обчислень для підключених пристроїв AR. Але зміна реальності видається неминучою завдяки недавнім подіям. У сукупності AR, VR і змішана реальність поєднуються в «розширену реальність»1 або XR. 5G може призвести до створення бездротового 5G XR. Користувачі могли грати з більш швидким рендерингом сцен та захоплюючим ігровим процесом за допомогою бездротових гарнітур. Вони також могли б використовувати реальні дані, доповнені цифровою інформацією для прийняття більш обґрунтованих рішень. Менша затримка та більш висока пропускна здатність 5G можуть сприяти подальшому впровадженню форм-факторів меншого розміру, які забезпечать продукти XR більш зручним інтерфейсом користувача і більш тривалим часом автономної роботи. Прогнозувалося, що у 2019 році у мобільну гру гратимуть 2,4 мільярди людей по всьому світу2. Це майже 1/3 всього населення земної кулі. Хоча мобільні ігри та MMO-ігри популярні, вони не позбавлені проблем, а саме реакції між гравцем і сервером. У випадку з 4G довші затримки іноді означають повільніший і фрагментованіший ігровий процес, що створює далеко не ідеальний ігровий процес. Проблема в тому, що мобільні ігри в даний час покладаються на віддалений сервер хмари для рендерингу сцени, а не на локальному пристрої користувача. Це знижує потребу в потужному процесорі на мобільних пристроях і продовжує термін служби батареї, але призводить до збільшення затримки. 5G потенційно може досягти затримки менш ніж десять мілісекунд, що буде в чотири-п'ять разів швидше, ніж нинішні швидкості 4G. Завдяки виділеному сегменту мережі 5G та периферійним обчисленням ринок мобільних ігор може досягти переломного моменту. Це може відкрити нові бізнес-кейси та джерела доходу для реклами та внутрішньоігрових покупок, а також покращити ігровий процес. Нові хмарні послуги потокової передачі ігор починають враховувати можливості підключення 5G. Мета розробників мобільних ігор – забезпечити повсюдне поширення мобільних ігор на смартфонах, планшетах та підключених до них комп'ютерах. Сьогоднішні телевізори високого класу мають роздільну здатність 8K, але мають високу ціну та обмежені бібліотеки контенту. Більшість контенту, що відображається на дисплеях 8K, на даний момент використовує штучний інтелект для підвищення якості контенту з нижчою роздільною здатністю (наприклад, телешоу або фільмів 4K) до роздільної здатності 8K3. Єдиною перешкодою було швидке переміщення всіх даних кадру (понад 33 мільйони пікселів на один кадр) через домашні мережі. Використання з'єднання 5G може полегшити деякі з цих проблем із потоковою передачею контенту 8K та позбавити користувачів від встановлення надшвидкісного фіксованого домашнього підключення до Інтернету. Деякі постачальники телевізорів вже розробляють 8K телевізори з підтримкою 5G4. Ця вбудована функція може спростити підключення до більш широкої інфраструктури, що створюється 5G. Уявіть собі, що ви можете бачити все поле зору на улюбленому футбольному стадіоні, хокейній арені або баскетбольному майданчику. Натовп реве, команда супротивника готова, і гра ось-ось почнеться. Такий огляд на 360 градусів став можливим завдяки високій пропускній здатності та низькій затримці 5G. Глядачі могли спостерігати за грою з різних боків, переживаючи ігрові ситуації набагато ближче до спортсменів. Спортивний контент у форматі 360 градусів у прямому ефірі, наприклад фотографії та відео, можна буде переглядати на пристроях з підтримкою 5G і публікувати в соціальних мережах, щоб підвищити залучення інших любителів спорту. Вже починають впроваджуватися пристрої з підтримкою 5G , включаючи мобільні пристрої, автономні телевізори та підключені автомобілі. Цей перехід у телекомунікаційній галузі може дозволити користувачам не просто дивитися, але й отримувати більш захоплюючий контент у високій роздільній здатності. Щоб дізнатися більше, прочитайте наш останній технічний документ про вимоги до пам'яті для мобільних додатків 5G. > Щоб дізнатися більше, прочитайте останній технічний документ про вимоги до пам'яті для мобільних додатків 5G. Щоб дізнатися більше, прочитайте наш останній технічний документ про вимоги до зберігання даних для мобільних додатків 5G. > p>2) 5G прискорює мобільні хмарні ігри
3) 5G забезпечує потокове мовлення на домашніх телевізорах
4) Повне поле огляду контенту на 360 градусів
Найближче майбутнє — 5G
Джерела:
Історії на тему< /h2> < - content/uploads/2024/01/83db9c49400ccb6bce4fd9fe937e6435.jpg" decoding="async" class="lazyload" lazy="1" alt="Net-Zero Supply Chain " /> Дані
Звуки прогресу: обробка даних, простір та доступність
11 липня 2023 р. • 5 хвилин читання