Пожвавлення даних у Метавсесвіті

21 червня 2022 р. 5 хвилин читання Технології< /span> src Енн ХерреріяОживлення даних у метавсесвітіОживлення даних в Метавсесвіті

3D-голографічні повідомлення, унікальний досвід ексклюзивні все більш популярними з розвитком метавсесвіту.

За допомогою своєї величезної студії зі 106 камерами в Лос-Анджелесі Metastage – це компанія, яка втілює в життя дані та захоплюючий досвід змішаної реальності за допомогою технології об'ємного захоплення.

З моменту свого створення Metastage створила понад 200 постановок. від проведення модних зйомок Тижня моди в Нью-Йорку у себе у вітальні або створення першого об'ємного об'єктиву Snapchat, який може викликати страшного лиходія з фільмів жахів на маленькому екрані вашого мобільного телефону.

“Об'ємне захоплення – це практика, коли кілька камер знімають виступ людини з усіх можливих ракурсів, а потім відтворюють точну копію цього виступу, віртуально або в цифровому вигляді, і поміщають її в імерсивний простір”, – сказала Скайлар Світман, керівник виробництва на Metastage.

Перетин медіа та технологій

Генеральний директор Metastage Крістіна Хеллер, яка заснувала компанію у 2018 році, вже давно зачарована перетином медіа та технологій. Вона приміряла перший прототип гарнітури Oculus DK1 на фестивалі Sundance у 2014 році та була натхненна створенням VR Playhouse, створюючи контент віртуальної реальності (VR) для нових гарнітур.

Інноваційна технологія розширеної реальності (XR), розроблена компанією . Активації привернули увагу, і їй було запропоновано запустити та очолити Metastage, щоб вивести на ринок США набір технологій об'ємного відеозахоплення Microsoft.

Фото надане Metastage

Metastage працює з такими новаторами, як Trigger XR, лос-анджелеська студія розробників та агентство змішаної реальності, яке співпрацювало з Metastage у проектах. від віртуальних турів до захоплюючих вражень від спілкування зі всесвітньо відомими спортсменами.

“Наші клієнти завжди розширюють межі того, що вже зроблено і що можливо”, – сказав Хеллер. «Ми знаходимося в першому ряду серед інновацій XR, які люди створюють у метавсесвіті».

Джадд Кім, один із співзасновників та креативний директор Trigger, згадує першу спільну співпрацю двох компаній. Це було зроблено для великої круїзної компанії класу люкс, яка поповнила свій флот новим лайнером. Замість того, щоб просто надати докладний список нових функцій на борту, потенційним мандрівникам було запропоновано віртуальну екскурсію по новому кораблю з голографічним зображенням генерального директора, що йде судном.

Ці захоплюючі враження переносять глядачів у далекі місця, як, наприклад, у недавньому проекті Trigger Web AR із Molson Coors для їхнього Тихоокеанського північно-західного регіону. Просто відсканувавши банку улюбленого напою для дорослих, користувачі доповненої реальності з поєднанням 3D-середовища та автентичних кадрів на 360 градусів зможуть відчути, як це – перестрибнути через річку або покататися на собачих упряжках по Алясці.

Нові способи спілкування під час пандемії

Пандемія допомогла прискорити XR-досвід, коли артисти та спортсмени не могли виступати перед живою аудиторією.

“Об'ємне захоплення дозволило виконавцям створити новий спосіб створення медіа, які здаються особистими, автентичними, технологічними та перспективними. -Особою, – сказав Світман. «Якщо я не можу піти подивитися на свою улюблену співачку, я можу транслювати її голографічний виступ на свій мобільний телефон , зроблене у віртуальному виробництві, у вільний час або на дивані з друзями».

Спортсмени, відсторонені від участі під час пандемії, шукали нові способи взаємодії з уболівальниками. футболістів, вказуючи на свої мобільні телефони на стадіоні AT&T у Далласі, штат Техас.

Найулюбленішим проектом Кіма було партнерство між Trigger, Metastage та провідним постачальником послуг бездротового зв'язку над інноваційним AR-додатком. У додатку, доступному лише передплатникам, найкращі спортсмени у багатьох видах спорту демонструють свої «фірмові рухи» за допомогою XR та 5G. Легенда футболу Меган Рапіно, професійний гольфіст Тоні Фінау, зірка тенісу Слоан Стівенс та інші зірки спорту прийшли до студії Metastage, щоб продемонструвати свої удари ногами, замахи та подачу. Потім додаток дозволяє фанатам зануритися в цей досвід і порівняти свою форму з формою свого героя або позувати для фотографій зі спортсменом. технології об'ємного захоплення Metastage для захоплення цих спортсменів на 360 градусів, а потім створення розгортання, [в якому] ми могли б розмістити їх будь-де у вигляді голограми». – сказав Кім.

“Подібні програми використовують об'ємне захоплення дуже доступним способом”, – пояснив Кім. І такі компанії, як ця, завжди прагнуть вийти за рамки звичного та запропонувати споживачеві нові враження. дуже об'ємним або вимагає великих обсягів даних, і доставити це споживачеві на його портативному пристрої в будь-якому місці, де є сигнал 5G, – це просто чудово. », – сказав Кім.

Розширюючи межі XR та метавсесвіту

Об'ємне захоплення відкриває неймовірний потенціал для об'єднання всього метавсесвіту, змінюючи спосіб життя людей спілкуйтеся один з одним, подорожуйте новими місцями і отримуйте нові враження. йдеться про її корисність», — сказав Кім. «Ми надаємо досвід метавсесвіту реального світу і доповнюємо наш реальний досвід, який ми маємо зараз».

Загляньте за лаштунки об'ємного захоплення у другій частині цієї серії.

Історії по темі

Досягли центри обробки даних ?Чи досягли центри обробки даних переломного SMR? Технології

Чи досягли центри обробки даних переломного моменту для жорстких дисків SMR?

21 листопада 2023 р. • 9 хвилин читання Що таке зашифровані диски -content/uploads/2024/01/35bf7e3ff2d61da8d90a61c5ed7b2307.jpg

close