Загальнонаціональний план розгортання 5G в Індії може зіткнутися з турбулентністю через проблеми з перешкодами від літаків

Незважаючи на те, що телекомунікаційним компаніям було сказано, що 5G безпечно використовувати в аеропортах, їм наказали переглянути свої плани.

Джагміт Сінгх

-span words «>Індія тільки почаларозгортання мереж 5G після довгих очікувань та багаторічної затримки. Оператори зв'язку планують забезпечити стільниковий зв'язок наступного покоління у кожному місті на другому за величиною ринку бездротового зв'язку у світі вже до кінця 2023 року. Операторам зв'язку не слід розгортати інфраструктуру 5G в районах поблизу аеропортів, щоб уникнути перешкод під час польотів.

Департамент телекомунікацій (DoT), урядовий орган, який займається телекомунікаційними операціями в цій південноазіатській країні, у своєму нещодавньому наказі операторам зв'язку Reliance Jio, Bharti Airtel та Vodafone Idea доручив їм обмежити свою інфраструктуру, що забезпечує роботу мереж C-Band 5G. -3,67 ГГц) на відстані понад 1,3 милі (2,1 кілометра) від кінцевих точок злітно-посадкової смуги у всіх аеропортах країни. Він також наказав усім трьом операторам обмежити випромінювання потужності свого обладнання, встановленого після вказаного діапазону.

Обмеження були введені у відповідь на побоювання, висловлені Генеральним директоратом цивільної авіації Індії (DGCA). У вересні авіаційне відомство запідозрило, що мережі 5G, що працюють у спектрі C-діапазону, заважатимуть роботі висотомірів — приладів, які допомагають пілотам підтримувати необхідну висоту під час польоту.

Авіаційна галузь США висловила аналогічні побоювання у січні, коли AT&T та Verizon активували свої мережі C-Band 5G. У червні Федеральне управління цивільної авіації заявило, що зацікавлені сторони в авіаційній та бездротовій галузі визначили кроки щодо захисту комерційних рейсів від збоїв через перешкоди 5G та дозволили AT&T та Verizon продовжувати вдосконалювати свої послуги у певних аеропортах з найменшим ризиком порушення розкладу рейсів. .

Незабаром після того, як у США виникли побоювання з приводу перебоїв у мережі, міністр зв'язку Індії Ашвіні Вайшнау в лютому запевнив представників галузі, що південноазійська країна не зіткнеться з такими проблемами.

“У США, особливо у старих літаках частота висотоміра близька до тієї, яка використовується для надання послуг 5G», — сказав він. сказав він на прес-конференції, додавши, що частота, яку використовують висотоміри в Індії, далека від частот, призначених для послуг 5G.

П.Д. Вагела, голова Регулюючого органу електрозв'язку Індії, зробив аналогічну заяву заяву в інтерв'ю англійській щоденній газеті Times of India у січні.

«Індія не матиме проблем. На перший погляд, авіаційна галузь Індії не має проблем із розгортанням спектру 5G», — сказав він. він сказав.

Частоти C-діапазону – частина спектра середнього діапазону – знаходяться в діапазоні 4-8 ГГц. Оператори зв'язку США використовують C-діапазон, що включає діапазон частот 3,7–3,98 ГГц, який у деяких випадках може перехоплювати діапазон висотоміра між 4,2–4,4 ГГц. Тим не менш, індійський уряд виставив на аукціон середній діапазон частот у діапазоні 3,3–3,6 ГГц.

Піюш Вайш, партнер та лідер телекомунікаційного сектору компанії Deloitte, сказав, що індійські оператори мають чіткий поділ на 530 МГц від міжнародного висотомірного діапазону. За його словами, не було зареєстровано жодних перешкод між частотами 5G та частотами літаків у Європі, Південній Кореї та Японії — всі вони запустили послуги 5G на основі діапазонів 5G, аналогічних тим, які призначені в Індії.

Тим не менш, згідно з вказівкою департаменту телекомунікацій, телекомунікаційні компанії в країні оцінюють низку кроків, повідомили TechCrunch кілька джерел, знайомих із розвитком подій.

Airtel наразі розгорнула свою інфраструктуру для забезпечення підключення 5G на чотирьох станціях. аеропортів країни, а Jio також планує зробити аналогічний крок найближчими днями.

Через обмеження Airtel та Jio необхідно переглянути свої плани. Першому також необхідно на якийсь час відключити радіо.

Генеральний директор Міністерства транспорту та незалежний орган індійських телекомунікаційних компаній, Асоціація операторів стільникового зв'язку Індії, не відповіли на запити про коментарі.

Експерти вважають, що споживачі, що знаходяться поблизу аеропортів, навряд чи матимуть підтримку 5G. сумісні пристрої.

Директива вказує, що користувач в Aerocity в Нью-Делі або Сантакрусі в Мумбаї може на даний момент не отримати 5G, повідомило TechCrunch джерело, що працює в операторі зв'язку, що попросило не називати його імені. Однак, за їхніми словами, вплив буде меншим у містах, включаючи Бангалор, де аеропорти знаходяться за кілька миль від місцевих житлових будинків.

Вайш із Deloitte заявив, що, хоча поточна мережева інфраструктура навряд чи постраждає через обмеження будівництво нових вишок біля міських аеропортів може бути на якийсь час відкладено.

Незважаючи на те, що напрямки обмежені конкретними частотами мережі C-діапазону вплив здається значним, оскільки телекомунікаційні компанії розглядають конкретний діапазон для широкого поширення 5G на різних пристроях.

Амітою Ар'я, партнер EY, сказав, що, оскільки проблема перешкод торкається не всіх авіакомпаній і обмежується конкретним типом літаків, 5G можна розгортати поетапно, одночасно модернізуючи торкнуті літаки перешкодно захищеними висотомірами. Він також припустив, що телекомунікаційним компаніям можна доручити надавати послуги 5G навколо аеропортів зі зниженим рівнем потужності та технологічним втручанням в антени 5G. больові точки, такі як аналіз даних літаків і профілактичне обслуговування, автономні операції на перонах, автоматична обробка багажу, моніторинг і огляд пасажирів на основі штучного інтелекту і т.д. під загрозу безпеку. та безпека пасажирів” – сказав він.

DGCA вивчає можливість заміни фільтрів радіовисотоміра літаків, щоб подолати перешкоди для телекомунікаційних компаній. Однак для того, щоб усі рейси отримали модернізовані системи, знадобляться місяці.

Позначки:, , , , , , , , , , , ,
close